آمل لریجانی حماسه جبهه مقاومت از هر نظر قابل تقدیر است


آفتاب نیوز :

آیت الله آمل لریجانی اقدام اخیر مبارزان فلسطینی علیه رژیم اشغالگر قدس را اقدامی شجاعانه خواند که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

آملی لریجانی با اشاره به تجهیزات نظامی جبهه مقاومت فلسطین در مقابل رژیم مسلح نظامی اسرائیل گفت: رزمندگان فلسطینی در مقابل دشمنی که به قدرت نظامی و اشراف اطلاعاتی خود مطمئن بود، شجاعانه عمل کردند و تخیل تحلیلگران را ایجاد کرد. متخصصان در این زمینه دوست شدند و دشمن را غافلگیر کردند.

استاد حوزه علمیه با توجه به اینکه ملت فلسطین از سرزمین خود رانده شده و مظلوم ترین ملت است، تاکید کرد: مسئله اصلی شکست سلطه دشمن است که امروز با مقاومت به پایان رسید. رزمندگان فلسطینی با وجود همه محدودیت ها توانستند با تدارک سلاح و برنامه ریزی مناسب، شجاعانه در مقابل دشمن بایستند.

رئیس شورای موبهی ماجرای جبهه مقاومت را از هر جهت قابل تقدیر و شکسته شدن حصار دشمن در برابر مقاومت فلسطین دانست و افزود: همانطور که انتظار می رفت بازتاب ایستادگی در برابر رژیم ستمشاهی مستقر شد. در مورد ظلم و ستم، حمله به مردم بی دفاع، زنان و کودکان و در چنین شرایطی انتظار می رود دولت های اسلامی به جای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، علیه آن رژیم متحد شده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: وعده های قطعی خداوند هر چه زودتر به منصه ظهور برسد و این رژیم وحشی نتیجه اقدامات خود را ببیند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما