اخراج دو جودوکار ایرانی به دلیل دوپینگ

تیتر 20- سرپرست کاروان «بچه های ایران» در گفتگو با خبرنگاران حاضر در محل برگزاری بازی های پاراآسیایی هانگجو به موضوع جودو پاسخ داد و گفت: موضوع جودوکاران را رد می کنم. چشم انداز. . رده بندی این ورزشکاران به طور رسمی انجام شده و نابینایی و کم بینایی آنها تایید شده است.» کمال جوانمرد در رابطه با انتشار اطلاعاتی مبنی بر رویت دو جودوکار تیم ملی نابینایان گفت: رده بندی این ورزشکاران انجام شده است. تعیین شده است. به طور رسمی انجام شد و نابینایی و حقارت آنها تایید شد. آنها با این رده بندی در مسابقات زیادی شرکت کردند و از نظر رده بندی مشکلی نداشتند. از این رو مطالبی را که در دو روز اخیر درباره چشمان جودوکاران مطرح شده، قاطعانه رد می کنم.

وی با اشاره به موضوعی که مانع از حضور دو جودوکار در بازی های پاراآسیایی شد، ادامه داد: در جلسه تمرینی تیم ملی جودوکار ایران از جودوکاران تست گرفت و پاسخ این تست در حالی به دست ما رسید. ما آنجا بودیم. هانگژو و حتی وزنه برداری جودوکاران نیز به پایان رسید که گزارش NADO نشان داد که تست دو ورزشکار کشورمان به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرقانونی مثبت بوده و طبق قانون تا مشخص شدن وضعیت نهایی آنها به حالت تعلیق در می آیند. وی گفت: تست دو ورزشکار مثبت بود و اجازه حضور در مسابقات و حتی روستاها را نداشتند. از این رو با اولین پرواز آنها را به ایران بازگرداندیم.وی ادامه داد: با توجه به اینکه حکم قطعی این جودوکار صادر نشده نتوانستیم زودتر به آنها اطلاع دهیم. در عین حال باید آرامش کاروان بچه های ایران را حفظ کنیم».

جوانمرد در پایان با بیان اینکه کمیته ملی پارالمپیک پیگیر موضوع دوپینگ دو جودوکار است، گفت: موضوع دوپینگ را طبق قوانین پیگیری می کنیم. در صورت تشخیص دوپینگ این دو ورزشکار پس از بررسی نمونه ب، طبق قانون از حق حضور در این دو رشته ورزشی محروم می شوند./ایسنا

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما