افشاگری زیباترین فوتبالیست زن جهان به درخواست یک خواننده رپ معروف در دایرکت!


آفتاب نیوز :

لیمن در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. ظاهراً دریک در چند روز گذشته به او پیامک می‌فرستاده است و لیمن حرف‌هایش را فاش کرده است.

پس از اینکه خواننده رپ کانادایی الاصل در اینستاگرام به او پیام داد، این خواننده بین‌المللی سوئیسی درخواست خصوصی خواننده محبوب موسیقی را فاش کرد.

لمان در پاسخ به سوالی درباره مشهورترین فردی که تا به حال با او صحبت کرده است، گفت: «این سه روز پیش بود. دریک به من پیام داد! او از من پیراهن خواست.”

لمان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران دنیای فوتبال است و تنها در اینستاگرام بیش از 15 میلیون دنبال کننده دارد. لمان در گفتگو با talkSPORT در مورد فالوورهای زیاد و چالش هایی که ایجاد می کند، گفت: “بعضی از مردم فقط اینستاگرام و شبکه های اجتماعی را می بینند و حتی نمی دانند که من واقعاً فوتبال بازی می کنم، در حالی که اگر تصویری از فوتبال ارسال کنم، این کار را نمی کنم. هفته مردم می گویند که او حتی بازی نمی کند.”

لمان افزود: “من فکر می کنم گاهی اوقات کمی دشوار است.” مشخص است که چگونه بازی می کنم و هر روز تمرین می کنم، هر آخر هفته مثل بقیه بازی می کنم و گاهی اوقات سخت است زیرا شما عکس می گیرید. من هر روز سخت کار می کنم. من می خواهم بهترین نسخه خودم در فوتبال باشم و این اولویت من در زندگی است.”

مهاجم ویلا آخر هفته آینده در سوپرلیگ زنان به میدان خواهد رفت و آنها به شمال لندن می روند تا یکشنبه با آرسنال بازی کنند.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما