حضور یحیی رقیب جدید سروش رفیع در پرسپولیس نیو دی

تیم پرسپولیس در حالی با نساجی دیداری دوستانه انجام داد که یحیی همزمان از دو هافبک دفاعی و سروش رفیعی برای تشکیل ترکیب جدید استفاده کرد. البته در بازی با «انصر» 4-2-3-1 کرد اما در آن دیدار محمد عمری و وحید امیری جلوتر بودند.

اما سرمربی ارتش سرخ به دلیل غیبت یاسین، عمری، طروبی و امیری مجبور به استفاده از شهوب زاهدی در خط حمله شد و سروش رفیعی را پشت سر گذاشت. این دو بازیکن شخصیتی کاملاً متفاوت با امیری و عمری دارند و سبک بازی قرمزها را کاملاً تحت تأثیر قرار می دهند.

البته رفیعی در دیدار با نصر دقایقی بازی کرد اما چندان موثر نبود و نتوانست موقعیت ایجاد کند. پرسپولیس روز گذشته در ایجاد موقعیت از عمق چندان موفق نبود و بازیکنان این تیم مجبور بودند توپ را به صورت جانبی حرکت دهند، اما طبیعتا با توجه به نمایش بارزتر الزیل، انتظار می رود سروش بتواند این کار را انجام دهد. که در صورت بازی پاس کلیدی برای مهاجمان این تیم می فرستد.

این در حالی است که یاسین و عمری برای بازی با الدیل در اردوی سرخ ها قرار می گیرند اما در عین حال غیبت چند روزه تمرینی باعث می شود که طبیعتا شانس زیادی برای حضور در خط اصلی نخواهند داشت. -بالا

این در حالی است که بازگشت مهدی ترابی به یحیی اجازه می دهد تا از او یا عالیشاه در خط حمله استفاده کند که در این صورت باید دید سروش در همان پست با بازی در کنار مسعود ریگی باقی می ماند یا شاید او به خط حمله منتقل شود. نیمکت.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما