خرید و قیمت ژنراتور و موتور برق بنزینی، گازوئیلی و بی صدا، ۲۰ آبان ترب

خرید موتوربرق خانگی گازسوز کمی گران‌تر از دیگر مدل‌ها است، اما امنیت و آرامش بیشتری را برایتان فراهم می‌کند.

موتور برق

این چرخه چهار زمانه مانند موتور بنزینی با مکش آغاز شده و هوا و سوخت وارد میکسر گاز می شود و بعد از متراکم شدن آن با بالا آمدن پیستون توسط جرقه شمع مشتعل می شود. در صورتی که موتور برق را نو و یا صفر تهیه کردید بهتر است هر ماه یک بار یا هر 50 ساعت کارکرد موتور برق روغن آن را تعویض بفرماید.

موتور برق بنزینی 8.5 کیلو وات ETQ مدل TG11000E

موتور برق لانسین، بهترین برند موتور برق بنزینی با گارانتی معتبر می باشد.

موتور برق

موتور برق بنزینی یا ژنراتور برق بنزینی، وسیله‌ای بسیار کاربردی است که انرژی مکانیکی حاصل از بنزین را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این دستگاه در انواع صنعتی و خانگی تولید شده و به طور معمول در زمان قطع برق، برای روشن نگه داشتن وسایل مختلف استفاده می گردد. این‌که مشتری چه مشکلی دارد و با چه موتور برقی مشکل او حل می‌شود مهم‌ترین عامل در فروش موتور برق از جانب آبادیزل است. متخصصین آبادیزل با بیش از ده‌ سال تجربه به شما کمک خواهند کرد که موتور برق با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

انواع موتوربرق بر اساس نحوه روشن شدن

هرچه ژنراتور طولانی‌تر کار کند، به‌دفعات سوخت‌گیری کمتری نیاز خواهید داشت. برای نمونه ژنراتوری که 10 ساعت با یک مخزن سوخت نیمه‌پر کار می‌کند، گزینه‌ای عالی برای استفاده در خانه و محیط‌های کاری با مصرف برق نرمال است.

در دستور کار یا بروشور هر دستگاهی وات موردنیاز برای شروع و کارکردن وجود دارد.

از این مدل‌ها در پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز، کشاورزی، عملیات امداد و نجات، برج‌های نوری سیار، در واحدهای تجاری و منازل مسکونی استفاده می‌شود. انتخاب موتوربرق‌هایی قیمت موتور برق که دارای چرخ هستند، جابه‌جایی را تا حد زیادی آسان می‌کند. باید بدانید که موتوربرق انتخابی شما با یک مخزن سوخت کاملاً پُر، چه مدت‌زمانی کار می‌کند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
ما محتوای این سایت را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تهیه می‌کنیم، اما توجه داشته باشید که استفاده از این محتوا باید با اندیشه و توجه به منابع دیگر همراه باشد.