ویژگی های نسخه عمومی سیستم عامل اندروید 14

تیتر 20- کاربران گوشی گوگل پیکسل می توانند نسخه جدید سیستم عامل اندروید را بر روی مدل های پشتیبانی شده (Pixel 4E و مدل های جدیدتر) دانلود کنند. اواخر امسال، اندروید 14 برای دانلود در گوشی‌های واجد شرایط سامسونگ گلکسی، iQOO، Notting، OnePlus، Oppo، Realme، Sharp، Sony، Tecno، Vivo و Xiaomi در دسترس خواهد بود.

سفارشی سازی عمیق تر تمرکز اصلی اندروید 14 بود. کاربران می توانند از بین انواع مختلف صفحه قفل انتخاب کنند. گزینه ای برای اضافه کردن ساعت و میانبرهای جدید مانند QR Reader یا برنامه Google Home به صفحه قفل برای دسترسی سریع وجود دارد. همچنین حرکت بین دیوارها آسان تر می شود.

با اضافه شدن قابلیت های تولید هوش مصنوعی، کاربران راه های بیشتری برای سفارشی سازی تصویر زمینه گوشی خود خواهند داشت. می توانید متن را انتخاب کنید و هوش مصنوعی تصویر مربوطه را برای شما تولید می کند. این ویژگی ابتدا در گوشی های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در دسترس خواهد بود. گوگل همچنین از تصاویر با وضوح بالا و تم تک رنگ پشتیبانی می کند.

اینها به‌روزرسانی‌هایی در مورد دسترسی هستند. ویژگی‌های جدید شامل تغییر اندازه فونت برای آسان‌تر کردن قسمت‌های خاصی از متن و تنظیمات سریع اندازه فونت است. گوگل می گوید که گزینه های بزرگنمایی را بهبود بخشیده و آنها را بصری تر کرده است. در مورد به‌روزرسانی‌های دسترسی به شنوایی، این شرکت می‌گوید که بهبودهای سمعک و اعلان‌هایی را معرفی کرده است که هنگام مشاهده اعلان، صفحه نمایش یا LED دوربین دستگاه را روشن می‌کند.

گوگل قصد دارد کنترل بیشتری بر روی داده ها و امنیت در اندروید 14 به کاربران بدهد. سرویس Health Connect اکنون در تنظیمات سیستم عامل قرار دارد تا به کاربران کمک کند تا جنبه های حریم خصوصی برنامه های سلامت، تناسب اندام و سلامتی را مدیریت کنند.

بر اساس گزارش Engget، گوگل اعلام کرده است که چنین اطلاعاتی در دستگاه کاربر رمزگذاری شده است. پس از نصب اندروید 14، با کمک به‌روزرسانی‌های اشتراک‌گذاری داده، درک نحوه اشتراک‌گذاری داده‌های کاربر توسط برنامه‌هایی که درخواست دسترسی به آن را دارند، برای کاربر آسان‌تر خواهد بود.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما