اداره تامین اجتماعی Asalue صاحب یک ساختمان ویژه خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا در دیدار با محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر و مهدی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن ایران بر سرعت بخشیدن به کشور تاکید کرد. روند صدور پروانه ساخت و رفع مشکلات پروژه ساختمان اداری اداره تامین اجتماعی عسلوه را بررسی کرد و گفت: لازم است اقدامات لازم برای تسریع در روند صدور پروانه ساخت برای ساخت این بنا انجام شود. ساختمان شعبه ارائه راهکارهایی برای تسریع در اجرای این پروژه.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه حوزه تامین اجتماعی عسلویه به دلیل قرار گرفتن در محیط صنعتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با توجه به این نقش باید به این بخش کمک های ویژه ای شود.

بازدرخواه یادآور شد: احداث ساختمان ویژه قطعا به روند و کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در پایتخت انرژی کمک می کند.

وی افزود: فضای صنعتی و وجود جامعه کارگری عسلویو ایجاب می کند که ساکنان این منطقه ارتباط قوی و ناگسستنی با سازمان تامین اجتماعی داشته باشند.

بزدرهوا گفت: خوشبختانه وام لازم برای پروژه تامین شده و امیدواریم با اتمام به موقع پروژه حوزه تامین اجتماعی عسلوه شاهد بهبود ساختار فیزیکی این مرکز باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در پایان از رستیمان معاون عمرانی استانداری بوشهر و رستمی مدیر کل شرکت سرمایه گذاری مسکن ایران در ساخت ساختمان تامین اجتماعی حمایت کرد. شعبه عسلویه و تلاش آنها برای تسریع در ساخت و ساز.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما