جزئیات جدید شکایت از درهمی و مهران مدیری


آفتاب نیوز :

به نظر می رسد با تمدید شکایت این سازمان از سازندگان «دورهمی» و ممانعت از پخش برنامه جدید مدیری، ماجرای درگیری مهرون مدیری و صداوسیما به مرحله جدید و جدی رسیده است.

مسعود ساتوشی – سخنگوی قوه قضائیه در دومین روز مهر امسال در نشست خبری با سوالی درباره شکایت از سازندگان «دورهمی» و اعمال جریمه های مالی برای عدم پخش قسمت ششم این سریال مواجه شد. از این برنامه اگر اطلاعات و مستنداتی دارید، لطفا ارائه کنید.»

این در حالی است که نصیر کدیرکاشانی – تهیه کننده «دورهمی» – سی ام آبان سال گذشته از پرونده فرجام خواهی و احضار سدوسیما به دادگاه خبر داده بود.

وی امروز شنبه 15 آبان ماه نامه ای را که به مسعود ستایش به دفتر سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر ارسال این نامه به همراه 9 برگ سند مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری و تهيه كننده.

اما از زمانی که گفته می شد مدیری قصد دارد برنامه ای به نام «اسکار» را برای شبکه تلویزیونی داخلی تولید کند که در حالی پخش شد که مجوز ساخت این برنامه توسط ساترا داده شده بود، اختلاف بین صداوسیما و مهرانی مدری دوباره شعله ور شد. این وعده مجوز جدید بود که به نظر می رسد به دلیل جنجال ها تایید نشده است.

با توجه به این شرایط، پیش از این نصیر قدیری کاشانی دلیل این اتفاق را انتشار ویدئوی مهرون مدیری در فضای مجازی دانسته بود که باعث شد این شبکه تلویزیونی «دورهمی» را متوقف کند.

پس از آن، پیمون جبلی در حاشیه جلسه کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت «دورهمی» گفت: برنامه هایی که صداوسیمو برای آن هزینه می کند باید مطابق با سلیقه جامعه باشد. . ، الزامات و ترجیحات فرهنگی و اجتماعی مخاطبان. هرگاه برنامه ای از این شکل خارج شود، مورد استقبال شنوندگان ما قرار نمی گیرد و ما نیز از آن استفاده نمی کنیم. و آن زمان بود که رئیس رسانه ملی نظر صریح خود را درباره همکاری با مهرانی مدیری و ادامه برنامه «دورهمی» در آن مقطع اعلام کرد. «دورهمی» که پخش آن از سال 94 آغاز شد، ابتدا در قالب یک برنامه گفت و گو با حضور چهره های سرشناس پخش می شد اما بعداً این برنامه تغییر قالب داد و به صورت مسابقه تلویزیونی پخش شد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما