این ستاره یحیی تیرچالاس را به پرسپولیس رساند! روز جدید

با وجود اینکه چند روزی از حضور فوق ستاره پرتغالی در ایران می گذرد، او همچنان محل بحث اهالی فوتبال است.

یکی از پیشکسوتانی که قبل از دیدار با النصر عربستان می گفت رونالدو را زیاد بزرگ نکن، حمید درخشش داشت. کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص به خبرروزی گفت: منظورم این نبود که رونالدو فوتبالیست بزرگی نیست اما در 39 سالگی ممکن است بسیاری از خصوصیات کیفی و فنی خود را از دست داده باشد. با این حال، رونالدو همچنان در محوطه جریمه خطرناک است، هرچند در بازی مقابل پرسپولیس چیز خاصی از او ندیدیم. شاید اگر فوق ستاره پرتغالی 5 یا 10 سال کوچکتر بود، آن تک به تک با علیریزو بیرانوند را با ضربه سر به گل تبدیل می کرد.

وی ادامه می دهد: چیزی که بیش از هر چیز به چشم می آمد این بود که پرسپولیسی ها بیشتر از اینکه به فکر شکست نصر باشند به دنبال میزبانی از رونالدو بودند. میهمان نوازی در خون ما ایرانی هاست، اما باید بپرسیم که آیا تیم ما در بازی برگشت هم به همین اندازه پذیرایی خواهد کرد؟ رونالدو شخصیت بزرگی است و عجیب نیست که مردم ایران و هوادارانش در هتل نصر عربستان سعودی جمع شوند، اما وقتی یک تیم در لیگ قهرمانان آسیا با یک تیم خارجی بازی می کند، انتظار می رود چه کسی با چشم به آنها نگاه کند. استقبال از حریف و پذیرایی از تیم میزبان خوب است، اما به شرطی که منطقی باشد. من نمی خواهم زیاد در این مورد بمانم و قبلاً بسیار گفته شده است. امیدوارم این دیدار و این شکست درس خوبی برای پرسپولیس و همه نمایندگان ایران باشد تا بدانند چگونه میزبان تیم های حریف و ستاره های سرشناس باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره باخت این تیم در زمین خود می گوید: ابتدا باید بگویم که کیفیت چمن ورزشگاه «آزودی تهران» واقعا باعث اعتبار فوتبال ایران در آسیا شده است. . واقعا حیف است که میدان مناسبی برای این بازی در این کشور پهناور نداریم! چرا دوستان از قبل به فکر تعمیر چمن ورزشگاه «آزودی» نبودند تا سوژه رسانه های سعودی نشویم؟ بعد از این توقع من از پرسپولیس بیشتر شد و برخی از بازیکنان این تیم توانایی های خود را نشان ندادند.

حمیدی درخشان به مصدومیت مهدی ترابی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به نظر من مصدومیت مهدی ترابی در ابتدای بازی برنامه های تاکتیکی یحیی گل محمدی را خراب کرد اما چیزی که به پرسپولیس ضربه زد اخراج میلاد سرلک بود. نصر اگر اخراج نمی شد شاید تا پایان بازی نمی توانست به پرسپولیس گل بزند و این دیدار مهم با تساوی به پایان می رسید.

وی در پایان می گوید: به هر حال بازی با النصر با تمام حاشیه ها تمام شد و باید به تاریخ سپرد. پرسپولیس بازی مهمی مقابل الدیل دارد و باید خودش را جمع کند. این تیم پتانسیل زیادی دارد و شنیدم مهدی ترابی هم با وجود مصدومیت وحید امیری به این بازی می رسد. با این حال، با توجه و بازی هوشمندانه، بچه ها می توانند با دست پر از این بازی دور شوند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما