قاتل مهرجویی وقتی خواسته ام برآورده نشد، تصمیم گرفتم روز بعد او را بکشم

تحقیقات شبانه روزی پلیس برای شناسایی متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش آنها را به سراغ مرد جوانی برد که باغبان ویلای مهرجویی بود و چند سال پیش برای آنها کار می کرد.

بررسی ها نشان داد این مرد به دلیل سرقت از منزل مهرجویی از کار برکنار شده و از آن زمان با خانواده درگیر بوده است. ماموران با مراجعه به پرونده بگبان ​​متوجه شدند وی چند سال پیش اقدام به سرقت جاروبرقی از خانه مهرجویی کرده است.

پس از آن با شکایت خانواده باغبان دستگیر شد اما وی مدعی شد که جاروبرقی را به فرد دیگری فروخته است.

باغبان جوان به اتهام سرقت روانه زندان شد و مدتی در زندان بود تا اینکه آزاد شد اما پس از آزادی مدعی شد در مدت کارش 30 میلیون تومان به خانواده مهرجویی بدهکار بوده است. مهرجویی و همسرش این ادعا را نپذیرفتند و از آن زمان بر سر این مبلغ بین آنها اختلاف شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار فارس در البرز اعترافات قاتل مهرجویی را اینگونه روایت کرد؛

قاتل: بعد از اینکه با شکایت خانواده مهرزوی دستگیر شدم، از آنها کینه ای احساس کردم. به خاطر جاروبرقی اجازه ندادند و وقتی آزاد شدم به سراغشان رفتم و از آنها خواستم 30 میلیون تومانی را که از آنها خواسته بودم به من بدهند، اما نپذیرفتند.

زمانی که برای آنها کار می کردم 30 میلیون تومان بدهکار بودم اما آنها حاضر به پرداخت این مبلغ نبودند و گفتند بدهی ندارم.

همه اینها باعث شد از آنها متنفر باشم. بالاخره وقتی دیدم نمی‌خواهند به من پول بدهند، قصد کشتن آنها را داشتم.

شب حادثه به همراه برادرم که نگهبان یکی از ویلاهای شهر است و دو دوست دیگر که در شهرستان هم کار می کنند به ویلای مهرجویی رفتیم.

وقتی در را باز کرد با چوب به او حمله کردم و او را زدم. برادرم و دوستم هم به اتاق رفتند و همسرش را گرفتند.

ابتدا برادرم دست همسر مهرژوی را گرفت و دوستم او را با چاقو زد و وقتی از هوش رفت برادرم نیز او را با چاقو زد.

من نیز با چاقو به مهرجویی زدم و سپس به اتاق رفتم و وقتی مطمئن شدیم هر دو مرده اند، دستبند و طلا، موبایل و سایر اموال همسر مهرجویی را سرقت کرده و آنجا را ترک کردم.

بعد رفتم خونه چون لباسام خونی بود انداختم دور و یه سری لباس نو خریدم و پوشیدم.

طلاها و اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهر کار می کرد دادم تا نگه دارد.

این منبع آگاه گفت: با اعترافات وحشتناک باغبان جوان، ماموران به مخفیگاه متهم چهارم که دستبند، چاقو و اجناس مسروقه در اختیار داشت، رفتند و این مرد نیز دستگیر شد.

با دستگیری متهمان و کشف اموال مسروقه، اسرار قتل داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر فاش شد و پس از ظهر روز پنجشنبه متهمان تحت تدابیر شدید امنیتی به شهر زیبادشت منتقل شدند که مدیر عامل و همسرش به قتل رسیدند و به دادستان و بازپرسان جنایی در محل حادثه آورده شدند و قتل عام را دوباره به نمایش گذاشتند و جزئیات آن شب را توضیح دادند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما