انتقاد شدید ستاره پرسپولیس از این اقدام عجیب سازمان لیگ روز جدید

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست فیکس پرسپولیس معتقد است برای فوتبال تهران و حتی ایران زشت است که دو تیم از این شهر بخواهند بازی های خود را در استان دیگری برگزار کنند. بعد از برد مقابل پیکان با دانیال که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل بوده و در تمامی بازی ها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

بازی مقابل پیکان چطور بود ما بازی های آسانی در لیگ نداریم و فکر می کنم همه بازی ها سخت هستند. پیکان هم تیم خوبی است و در این بازی عملکرد خوبی داشتند. فکر می کنم آنها بازی خوبی مقابل ما انجام دادند و ما برای پیروزی در این بازی تلاش زیادی کردیم. با این حال خداوند کمک کرد تا با تلاش بچه ها و کارکنان به یک پیروزی خوب و ارزشمند برسیم. پیروزی که می تواند در آینده به تیم ما کمک زیادی کند.

نظر شما در مورد برگزاری مسابقه در قزوین چه بود، به نظر من این خوب و زشت نیست که دو تیم از تهران در استان دیگری بازی کنند. آیا این بدان معناست که شما نمی توانید چنین چمن بزرگی را در تهران پیدا کنید؟ به هر حال باید تابع سازمان فدراسیون و لیگ باشیم و قرار شد به زمین قزوین برویم. زمین زیبا بود و ورزشگاه شرایط خوبی داشت اما کیفیت چمن اصلا خوب نبود و بازی برای ما خیلی سخت بود. به نظر من چمن بلند و خیلی نرم بود. چمن نرم برای بازیکنان خطرناک است و احتمال آسیب دیدگی را افزایش می دهد.

با اینکه مصدومیت های زیادی داشتی اما مقابل پیکان خوب کار کردی. در این فصل مصدومیت واقعا تیم ما را تحت تاثیر قرار داده است و ما بازیکنان مهم و تاثیرگذاری را از دست می دهیم. برای دوستان عزیزم که مجروح شدند آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادث وحشتناکی نباشیم. می خواهم به آنها بگویم منتظر آنها هستیم و امیدواریم با قدرت به میادین بازگردند.

شهوب زاهدی هم عالی عمل کرد و انگار اتفاقات فصل اول را فراموش کرده است.شهوب بازیکن بزرگی است و کیفیت بالایی دارد. بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس آسان نیست و شهاب هم تحت فشار بود. برای او خیلی خوشحالم که توانست گلزنی کند و شک ندارم در آینده گل های بیشتری از شهاب خواهید دید. موتور شهاب تازه روشن شده و قطعا دوباره به پرسپولیس گل می زند.

چطور امیدوار هستید که بتوانید قهرمانی های فصل گذشته را تکرار کنید خب تکرار قهرمانی کار سختی است و اصلا آسان نیست. هنوز خیلی زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم و هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا موفقیت سال گذشته را تکرار کنیم تا هواداران خود را خوشحال کنیم. در پرسپولیس به قهرمانی فکر نمی کنیم، اما برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کنیم و بازی به بازی پیش برویم.

شما باید سه شنبه در لیگ قهرمانان بازی کنید. بازی با «استقلال» تاجیکستان را چطور می بینید، خدا را شکر که بعد از پیروزی مقابل «الدحیل» شرایط خوبی در آسیا پیدا کردیم و امیدواریم از مرحله گروهی صعود کنیم. دیدار مقابل “استقلول” تاجیکستان قطعا سختی های خود را دارد اما با توجه به شرایط میزبان محکوم به پیروزی هستیم. امیدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما