خرید بکلینک تضمینی؛ سفارش لینکسازی و خرید بک لینک قوی و معتبر

Moz pro مجموعه‌ی کاملی از ابزارهای حرفه‌ای  SEO است که در اون Moz Link Explorer یکی از اصلی‌ترین ابزارهای کاربردی هست. قسمت مفید اون این هست که مهندسی معکوس رو در back link های رقبا انجام میده. برای دیدن جادوی اون در محل کار، فقط کافیه دامنه یکی از رقبا یا یه URL خاص وارد کنین، سپس Moz تمامی لینک‌های برگشتی خود رو به شما نشون میده.

لینک بگیر را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند. به همین دلیل با افزایش تعداد بک لینک های سایتتان می توانید در گوگل رتبه ی بهتری پیدا کنید. فراموش نکنید که الگوریتم پیج رنک در گوگل بر اساس لینک های ورودی و خروچی یک سایت بنا شده است!

حتما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه کیفیت سورس و منبع فرستنده لینک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و گاهی فقط یک لینک از یک سایت بسیار معروف و با کیفیت می تواند ارزشی بیش از صدها لینک از سایت های بی هویت داشته باشد. دقت داشته باشید که لینک های خارجی به نسبت لینک های داخلی ساختار متفاوتی دارند. واضح است که وقتی دیگران از کسی تعریف میکنند، ما بیشتر تحت تاثیر قرار میگیریم تا هنگامی که خود شخص اخلاقهای خوبش را برایمان بشمارد. از مهمترین آنها می توان به ahrefs و ابزار Moz اشاره کرد که می توانید با استفاده از آنها عملکرد رقبایتان را ارزیابی کنید و به تحلیل لینک های خارجی آنها بپردازید و در برنامه لینک سازی خود از آن ها استفاده کنید.

با ارزش ترین نوع بک لینک از وب سایت های با کیفیت و اعتبار بالا حاصل می شود. لینک هایی که از سایت های با کیفیت گرفته می شود، سیگنال های مثبت بیشتری نسبت به پیوندهای سایت های کم کیفیت و کمتر شناخته شده به موتورهای جستجوگر ارسال می کنند. بک لینک‌ها نیز باید به صورت متنوع و متناسب با استراتژی سئو وبسایت شما باشند. استفاده از بک لینک‌های متنوعی که به صورت طبیعی از عبارات کلیدی و اصطلاحات مرتبط با حوزه فعالیت شما استفاده می‌کنند، می‌تواند به بهبود سئو وبسایت شما کمک کند. اگر لینک دهی داخلی را به درستی انجام دهید می توانید بازدید صفحاتی که برایتان اهمیت ویژه ای دارند را به میزان قابل توجهی بالا ببرید. برای این کار باید مطالب مناسبی برای لینک دهی انتخاب کنید و بازدید کنندگان را به صفحات ارزشمند سایت تان هدایت کنید.

در صورت مجازات گرفتن از گوگل به دلیل این که جریمه دریافت می‌کنین، چنین اطلاعاتی بسیار ارزشمند خواهد بود. بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند. البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. با توجه به همین موارد ساده به‌راحتی می‌توانید وبلاگ‌های واجد شرایط را به‌منظور ساخت بک لینک بیابید و مورداستفاده قرار دهید.

لندینگ پیج‌ها یا همان صفحات فرود از جمله صفحات مهم سایت‌ها به‌خصوص در فروشگاه‌های آنلاین هستند. لینک سازی داخلی بیش از هر چیز در قدرت دادن به لندینگ پیج‌ها اهمیت دارد و هدایت کاربران به سوی هدف نهایی (فروش یا…) را تسهیل می‌کند. البته استراتژی صحیح و بررسی دقیق رفتارهای یک کاربر می‌تواند در قدرتمندتر کردن این صفحات فرود کمک کند. اولین گام مهم در بهبود سئو داخلی سایت شما، تجزیه و تحلیل دقیق وب‌ سایت شما است. در این مرحله، تیم ما از ابزارهای تحلیلی پیشرفته استفاده می‌ کند تا عیوب و نقاط ضعف سایت شما را شناسایی کند. این تجزیه و تحلیل شامل مواردی مانند سرعت بارگذاری صفحات، کلمات کلیدی مورد استفاده، ساختار URL، ساختار صفحات و مشکلات فنی دیگر است.

در این مورد باید بگوییم منبع شما اگر تکراری باشد ارزش بالایی برای شما نخواهد داشت و باید سعی کنید از وبسایتهای مختلف لینک دریافت کنید تا در کسب رتبه پیشرفت کنید. با ثبت نام در یاهو، گوگل، الکسا، MSN و سایت های مختلف دیگر، رتبه سایت خود را افزایش دهید. با این حساب، دیگر به رگبار بستن لندینگ های سایت با بک لینک های مختلف دردی از شما دوا نمی کند. در مقابل لینک سازی خارجی لینک سازی داخلی هم وجود دارد که مربوط به قرار دادن لینک در بین صفحات یک وب سایت می باشد. محتوایی که کاربر نگارش می کند در اصطلاح به UGC (User Generated Content) معروف و باید از نوع نوفالو باشه.

برای این کار پیشنهاد می کنیم در صفحه ای با عنوان “درباره ما” کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کنید و داستان شکل گیری برندتان را برای آن ها توضیح دهید. از آنجایی که چنین صفحه ای برای سایت شما از اهمیت بالایی برخودار است باید آن را در معرض دید مخاطب قرار دهید تا هر کس که می خواهد درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند به این صفحه هدایت شود. پس با لینک دهی داخلی کاری کنید که بازدید کنندگان با یک کلیک بتواند به این مطلب دسترسی پیدا کنند. لینک‌های فالو همان لینک‌هایی هستند که از صفحه‌ای دیگر به سوی صفحه مقصد انجام گرفته‌اند.

اگر قصد دارید مواردی که باعث میشود سئو منفی میشود را بررسی و با آن ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم که مقاله سئو منفی چیست؟ را بررسی کنید. به هر حال، اگر به صاحبان سایت این امکان را ندهید که هنگام بررسی تجزیه و تحلیل های خود، ترافیک ارجاع شما را ببینند، نمی توانند بدانند که از طرف شماست. برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سفارش بک لینک طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . وردپرس به طور خودکار این ویژگی ها را به پیوندهای خارجی اضافه می کند که تنظیم کرده اید در یک پنجره جدید باز شوند.

زمانی که این ربات به صفحه اصلی یک سایت می رسد لینک ها را دنبال کرده و صفحات مختلف را بررسی می کند. با این کار در خصوص موضوعات آن سایت و مقالات مشابه موجود در آن اطلاعات مفیدی جمع آوری می کند. معمولا آدرس صفحه اصلی هر سایت از بالاترین ارزش برخوردار است، چرا که معمولاً بیشترین بک لینک ها (Backlinks) را دریافت می کند. انتشار رپورتاژ دانشگاهی با کامنت‌های بسته، درج لینک به‌صورت فالو و ارائه محتوای متنی غنی از این شرایط مهم هستند. البته دقت داشته باشید، در اینجا مرتبط بودن محتوای شما با موضوع سایت دانشگاهی چندان اهمیت نداشته و امتیاز منفی را عایدتان نمی‌کند، بنابراین فقط ارائه مطلبی کاربرپسند و کیفی به صورتی عالی در سطح سایت دانشگاهی است که مهم بوده.

یا می‌تونین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن در سال برای یه مجوز حرفه‌ای بپردازین، که موارد خوبی مانند نظارت back link نامحدود، برنامه ریزی وظایف و توابع گزارش اولیه ارائه میده. این سبک بک لینک ها از سایت هایی با قدرت دامنه بالا اما بدون نیاز به تایید کامنت توسط مدیر دریافت می شود و عملا هر شخصی در جهان می تواند در این سایت لینک سازی کند. به همین دلیل حجم بک لینک های گرفته شده از این صفحه به حدی بالا می رود که پیج تبدیل به لینک فارم (مزرعه لینک) خواهد شد. همانطور که گفته شد، بک لینک باید کاملا طبیعی به سایت شما داده شود تا الگوریتم های گوگل به شما مشکوک نشوند.

در زمینه لینک سازی، امن ترین راه برای در امان ماندن از تغییرات الگوریتمی گوگل، برونسپاری خدمات لینک سازی هست. مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای شما نداشته باشه. بک لینک پروفایلی یکی دیگر از شیوه های لینک سازی خارجی است که اگر به درستی انجام شود می تواند بخش مهمی را در کمپین آف پیج شما داشته باشد. البته باید توجه داشت که فاکتور اسپمی که توسط ابزارهای غیرگوگل داده می شود دارای خطاهایی نیز هست.

قیمت خدمات سفارش سئوکار وب سایت

یا در حالتی بدتر به واسطه ی نداشتن اطلاعات کافی از آنها به شکل نادرستی استفاده کرده ایم. اساساً، norferrer سایت های خارجی را از دانستن اینکه شما پیوندهایی به مطالب آنها در وب سایت خود وارد کرده اید باز می دارد. در مجموع، این ویژگی خاص یکی از مواردی است که باید قبل از اعمال آن در پیوندهای خود فکر کنید. معمولا افرادی که در اینترنت به دنبال مطلبی می گردند می خواهند بدانند مقاله ای که آن را مطالعه می کنند معتبر هست یا خیر.

  • شما می‌توانید بهترین، محبوب‌ترین و یا کارآمدترین صفحات خود را به شکل‌های مختلف در صفحه اول لینک کنید تا بازدیدشان بیشتر شود.
  • این کار با قرار دادن یک لینک بر روی یک عبارت در میان متن انجام می‌گیرد و برای هدایت کاربر به مطالبی که پیش نیاز محتوای کنونی است، بسیار کاربردی خواهد بود.
  • اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.
  • مهمترین آنها فعالیت تیم ویژه گوگل است که برای مبارزه با این پدیده به گشتوگذار در اینترنت و شناسایی سایتهای فروشنده لینک میپردازد.

لینک سازی داخلی مربوط به صفحات داخلی سایت شما و در صفحات سایت شما انجام می شودبه نحوی که از یک صفحه به صفحه دیگر همان دامنه لینک داده می شود. با توجه به این موضوع لینک سازی داخلی میزان پتانسیل رتبه بندی سایت را برای هر صفحه افزایش می دهد. افزایش رتبه سایت و رنکینگ وب سایت شما با سئو حرفه ای قطعا قبل از راه اندازی وب سایت و سئو و بهینه سازی شما به مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید. نکته مهم اینجاس که شرکت های بزرگ با توجه به حجم بالای پروژه و نبود نیروی کار عموما توان اجرا و عملیاتی کردن کار هارا ندارند به همین دلیل در سفارش خود نسبت به خواسته و هزینه های ارائه شده دقت بفرمایید.

توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. برای لینک سازی خارجی باید به سه نکته مهم توجه کنیم که اگر این سه مورد را رعایت نکنید می توانید بر برای سئوی خارجی وبسایت شما تاثیر منفی داشته باشد پس در  ادامه همراه ما باشید تا با این سه نکته بیشتر آشنا شویم. ارجاع بیش از اندازه و اغراق شده به یک صفحه تمایل کاربر را برای کلیک کاهش می‌دهد.

بدین جهت میتوانید از سایت های هم موضوع نیز در جهت بالا بردن ترافیک طبیعی سایت و سئو و بهینه سازی طبیعی نیز کمک بگیرید. در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. ویژگی noreferrer پیوندهای ارجاع شما را در تجزیه و تحلیل مقصد پنهان می کند. از اطلاعات سایت شما در برابر انتقال به وب سایتی که کاربران شما در آن در حال حرکت هستند محافظت می کند.

بهینه‌ سازی فنی

خرید بک لینک اشتباه و انبوه ظرف مدت زمان کم می تواند بجای بهبود رتبه، باعث افت شدید رتبه سایت شما شود. در این زمینه باید توجه داشت که تمامی بک لینک‌ها کیفیت یکسانی نداشته و برخی از آن‌ها به اصطلاح مضر هستند، به همین دلیل روی رتبه و موفقیت سایت تاثیر گذاشته و حتی ممکن است منجر به جریمه یا پنالتی سایت شوند. جاب تیم از بهترین مجموعه‌ها در حوزه SEO سایت است به همین دلیل در صورت خرید بک لینک از این مجموعه این امکان را فراهم خواهد ساخت تا بتوانید به آسانی زمینه ارتقای جایگاه خود در موتورهای جستجو را فراهم سازید. رپورتاژ که ما به عنوان پلان خرید بک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید.

عمدتا هنگامی که درباره لینک سازی داخلی صحبت میکنیم، منظورمان به لینک های درختی ای است که در همه ی سایت ها ساخته میشوند تا مطالب مرتبط در یک سایت به صورت رشته ای به مخاطب ارائه شود و مخاطب را به صورت فعال در سایت نگه دارد. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . همین آمارها به خوبی نشان می‌دهد که لینک‌سازی تا چه اندازه می‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد.

Th​is post w as writt᠎en by GSA Conte​nt  Gen er​ator Dem᠎oversion . اگر قصد دارید تا اعتبار صفحه موردنظر خود را بررسی کنید، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید. مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است.

یک ایمیل ساده برای همه افرادی که وبلاگ آن ها را وارد کرده اید، ارسال کنید. هنگامی که به طور انتخابی وبلاگ مهمان می شوید، از مزایای رتبه های بالاتر، ترافیک افزایش یافته و سرنخ های واجد شرایط بهره مند خواهید شد. اگر کمی تخصصیتر بخواهیم این مورد را توضیح دهیم، سئو خارجی به مجموعهی از تکنیکها و استراتژیها گفته میشود که هدف از انجام آن، ارتقای رتبه و اعتبار سایت در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) است. روش های زیادی برای ساخت و دریافت بک لینک وجود دارد که می توانید در دوره های مربوط به آموزش بک لینک سازی شرکت نموده و بهترین روش برای بک لینک سازی را بیاموزید.

به عنوان مثال وقتی در دل مقاله‌ای درباره یک محصول لینکی درباره مزایا و معایب استفاده از آن محصول را به طور جداگانه قرار می‌دهید، کاربر خود را ترغیب می‌کنید که به صفحه دیگر رفته و مطلب بعدی شما را بخواند. لینک سازی منوی سایت یکی از رایج‌ترین روش‌های لینک سازی است که به ناوبری سایت نیز معروف است و امکان چیدمانی مرتب و دسته بندی شده را برای دسترسی به صفحات مهم سایت به شما خواهد داد. البته در اغلب موارد تمام صفحات سایت را نمی‌توان در منو قرار داد؛ اما امکان لینک سازی به بخش‌های اصلی قطعاً ضروری است.

حال اگر کار را به این فرد متخصص نسپارید، قطعا ایجاد بک لینک برای شما یک اشتباه غیر قابل جبران است. برای اطلاع از قیمت بک لینک، دریافت خدمات بک لینک، سفارش تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ با ما در رایا مارکتینگ در ارتباط باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا به خرید بک لینک حرفه ای با مناسب ترین قیمت بپردازیم. اینکه قرار نیست تمام صفحات ما به هر قیمتی بازدید بالایی به دست بیاورند.

وقتی وب سایت های مربوط به کسب و کارتان  به سایت شما پیوند می خورند، به Google کمک می کند محتوای سایت شما را درک کرده و رتبه بندی شما را برای عناوین و کلمات کلیدی مورد نظر شما بهبود بخشد. به علاوه، وقتی رقبا به سایت شما لینک می دهند، این امر اعتبار سایت شما را به گوگل نشان می دهد. وقتی بک لینک شما از سایت های مرتبط با صنعت شما باشد، تأثیر سایت شما بر روی رتبه بندی جایگاه شما بیشتر از پیوند به سایت های تصادفی خواهد بود. تا پیش از رونمایی گوگل از الگوریتم پنگوئن در سال 2012 کافی بود انکرتکست شما برای لینک سازی داخلی همان کلمه کلیدی صفحه مقصد باشد تا رتبه و امتیاز مطلوب کسب شود.

بنابراین اگر می‌خواهید در رقابت  با رقبای خود پیروز باشید باید یک استراتژی اساسی در زمینه لینک‌سازی داشته باشید وگرنه مطمئن باشید که رقبا خیلی زود به فکر میفتند و با سرعت نور، در زمینه لینک بیلدینگ کار می‌کنند. بسیاری نیز با کلیک بر روی بک لینک‌های خود سعی می‌کنند، آن‌ها را سودمند جلوه دهند. سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از آسیب های احتمالی دور نگه می دارد. کارشناسان ما با استفاده از ابزارهای قدرتمند تحلیل رقبای شما را انجام داده و لینک سازی خواهند کرد. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود.

وردپرس و دیگر پلتفرم‌های پیش ساخته افزونه‌هایی برای لینک سازی و قرار دادن آن در محتوا دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در دل محتوای خود، لینک دیگر مطالب سایت خود را نیز قرار دهید. جهت اطلاع از مقالات، نوشته ها و آموزش های مرتبط با مبحث سئو به بخش مقالات سئو یا آموزش بهینه سازی سایت مراجعه کنید. در ابتدای امر شاید بک لینک هایی که از کار افتاده یا خراب را بک لینک بد بدانیم اما در اصل، اصطلاح بک لینک بد صحیح نیست. چرا که ما با بک لینک های بی کیفیتی سروکار داریم که از مبدا اشتباه یعنی سایت نادرست دریافت شده اند.

  • البته نحوه استفاده از بک لینک ها میتواند بسیار بسیار در میزان نقشی که ایفا می کنند تاثیرگذار باشند.
  • باید این نکته را نیز در مبحث دامنه ها اضافه کنیم که اگر شما 10 لینک از یک دامنه بگیرید، تاثیرگذار تر از این است که از 10 دامنه متفاوت یک لینک گرفته باشید.
  • همچنان “آب پیوند” را برای SEO ارسال می کند، اما نه داده های مربوط به مبتکر.
  • بنابراین چگونگی لینک سازی دیگر صفحات سایت در صفحه اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در خرید بک لینک، باید به دقت و جزئیاتی نظیر مناسب بودن سازگاری بک لینک با محتوای وبسایت شما توجه کنید. بک لینک‌ها باید به صورت طبیعی و قابل اعتماد به نظر برسند و برای کاربران مفید و مرتبط باشند. انتخاب سایت‌هایی که دارای محتوای مرتبط با حوزه فعالیت شما هستند، می‌تواند به افزایش اثربخشی بک لینک‌ها کمک کند. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند.

هر چه کاربران در میان صفحات شما بیشتر آمد و شد داشته باشند، امتیاز سایت شما افزایش خواهد یافت و نرخ جهش سایت نیز پایین خواهد آمد. ماندگاری کاربر در سایت شما برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و میزان توقف کاربران و حتی اسکرول کردن آنان (بالا و پایین کردن صفحه شما) همگی تحت نظارت چشمان تیزبین ربات‌های تحلیلگر گوگل قرار می‌گیرد. بر اساس همین ماندگاری است که میزان ارزشمدن بودن و مفید بودن سایت شما به گوگل اثبات می‌شود و امتیاز بالاتری به سئوی سایت شما خواهد داد. وقتی صفحه جدیدی ایجاد و محتوای جدیدی آپلود می‌کنید، برای دیده شدن آن باید منتظر ورود این صفحه به ایندکس گوگل باشید تا سپس در نتایج جستجو نیز نمایش داده شود. ربات‌های خزنده گوگل به طور پیوسته در جستجوی صفحات جدید می‌گردند و یکی از ساده‌ترین روش‌های نشان دادن صفحه جدیدتان به گوگل، این است که آن را در صفحه دیگری که قبلاً وارد ایندکس شده لینک کنید. در واقع وقتی لینک صفحه جدیدی در صفحه‌ای پردازش و ایندکس شده قرار می‌گیرد، گوگل به سادگی آن صفحه را پیدا کرده و در ایندکس خود قرار خواهد داد.

  • خرید بک لینک دائمی خیال شما را برای همیشه از بابت رتبه سایت در گوگل راحت می کند.
  • در تریبون می‌توانید انواع بک‌لینک را در سایت‌های گوناگونی خریداری کنید و با کمک مشاوران و تیم پشتیبانی ما بیشترین میزان تاثیرگذاری را دریافت کنید.
  • اگر لینک دهی داخلی را به درستی انجام دهید می توانید بازدید صفحاتی که برایتان اهمیت ویژه ای دارند را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.
  • برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .

خدمات سئوی سفید شامل روش های بهینه سازی وب سایت هاست که قوانین موتورهای جست و جو را رعایت نموده است و ماندگاری بالایی دارد. اگر در سایت صفحاتی وجود دارد که بکلینکهای بسیار زیاد از سایتهای دیگر دارند، به همان نسبت نیز باید در دادن لینکهای داخلی به آن صفحات توجه کنید. بنابراین لازم است پس از ساختن سایت به فکر بهینه سازی آن و لینک سازی برای آن باشید چرا که در صئرت افزایش بازدید سایت احتمال افزایش فروش سایت نیز بیشتر می شود.

به عنوان مثال در تصویر زیر، لینک سبزرنگ یک بک لینک برای ما محسوب می‌شود؛ زیرا در سایتی دیگر، به سایت ما لینک داده شده است. همان طور که می دانیم چندین سایت ویکی ایرانی و خارجی مانند ویکی پدیا و یا wiki how وجود دارد که همگی دارای DA و PA بالایی هستند و لینک دهی به سایت ما می تواند ارزش خوبی را انتقال دهد. برای دریافت نمونه بک لینک به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون نمونه ارسال کنند. آژانس های متفاوتی هستند که سایت های متفاوتی را در اختیار دارند و با استفاده از لینک شما می توانند بک لینک های متفاوتی در سایت های مختلفی ایجاد کنند.

بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند. در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود. برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. شما می‌توانید لایسنس دائمی تمامی این برنامه‌ها را از طریق ما خریداری کنید. وقتی صحبت از طبیعی سازی لینک سازی میکنیم، باید فاکتورهای زیادی رو ملاک قرار بدیم.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر پست های جدید خود را در صفحه اصلی قرار دهید اعتبار بیشتری دریافت می کنند. همچنین هر چه تعداد لینک های مرتبط و با کیفیت ارجاع داده شده به یک صفحه بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه هم بالاتر رفته و گوگل متوجه می شود که آن مطلب از ارزش بالاتری برخوردار است. UGC به معنی محتوای تولید شده توسط کاربر هست و می‌شه از اون برای علامت گذاری پیوندهای درج شده در محتوای تولید شده توسط کاربران یه وب سایت استفاده کرد.

هرچقدر کاربران برند شما را بیشتر بشناسند موجب ترغیب آنها به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما می‌شود. برای همین موضوع ما در نشونت سعی کردیم سرویس های خرید بک لینک در امن ترین حالت ممکن رو در اختیار شما قرار بدیم. بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما در نشونت از سرویس های ویکی (wiki article) برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید. بک لینک های پروفایلی دستی اغلب در لایه اصلی و مستقیم به سایت شما لینک میدن و شامل سایت های قوی هستند که قدرت و آتوریتی دامنه بالایی دارند. محتوای کمتر از 300 کلمه از نظر Google کیفیت پایینی دارد و به شما نمی تواند در زمینه backlink کمک کند، علاوه بر این، محتوای خوب نوشته شده بیشتر از محتوای کم نوشتار تأثیرگذار خواهد بود.

لینک سازی درست در قالب انواع لینک داخلی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، درست مانند همان تابلوهای راهنمایی است که در ابتدای این مقاله برای یک شهر فرضی مثال زدیم. داشتن یک استراتژی دقیق و هوشمندانه برای استفاده از لینک‌ها در صفحات، سبب ایجاد ساختاری منسجم و کاربرپسند خواهد شد. بنابراین چگونگی لینک سازی دیگر صفحات سایت در صفحه اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید بهترین، محبوب‌ترین و یا کارآمدترین صفحات خود را به شکل‌های مختلف در صفحه اول لینک کنید تا بازدیدشان بیشتر شود.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما